Přeposlat Hyundai i30 1.4 CVVT

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Hyundai i30 1.4 CVVT

Hyundai i30 1.4 CVVT

(49)

hodnotit

Časy podbízivě nízkých cen a nekonečné nudy dostaly sbohem. Hyundai i30 má předpoklady znepříjemňovat život nejlepším vozům nižší střední třídy a pořád za něj nebudou chtít moc. Jde o zatím jednoznačně nezajímavější auto z Koreje, protože podle nás je díky lepšímu řízení, komfortnějšímu podvozku a kvalitnějšímu interiéru atraktivnější než Kia Cee´d. Zásadní chyby v konstrukci nemá, i když nevypadá tak vyváženě jako jeho sourozenec. Hyundai je nabízen se třemi zážehovými a dvěma vznětovými pohonnými jednotkami.

více

Výrobce:

Hyundai

Kategorie:

Hatchback

Řada / podřada:

i30

Články  |  Diskuze  |  Inzerce

 

Základní údaje Hyundai i30 1.4 CVVT

Srovnání s jinými automobily

V katalogu 9952 automobilů

1.
2.
3.

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Základní vlastnosti Hyundai i30 1.4 CVVT
Typ Hatchback
Datum výroby -
Uvedení na trh 2007-10-01
Vyráběn v letech 2007 -
Délka 4245 mm
Šířka 1775 mm
Výška 1480 mm
Cena -
Fyzické parametry Hyundai i30 1.4 CVVT
Pohotovostní hmotnost 1268 kg
Hmot. bržděného přívěsu 1200 kg
Užitečná hmotnost 460 kg
Počet dveří 5
Počet míst 5
Rozchod kol vpředu 1546 mm
Rozchod kol vzadu 1544 mm
Rozvor náprav 2650 mm
Min. objem zavaz. prostoru 340 litrů
Max. objem zavaz. prostoru 1250 litrů
Motor, výkon Hyundai i30 1.4 CVVT
Druh motoru řadový
Umístění motoru vpředu napříč
Příprava směsi vícebodové vstřikování
Přeplňování není
Poháněné nápravy přední
Převodovka Manuální
Počet rychl. stupňů (man.) 5
Počet rychl. stupňů (aut.) -
Zdvihový objem 1396 ccm
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Točivý moment 137 Nm
Točivý moment 5000 otáčky/min
Výkon 80 kW
Výkon 109 koní
Výkon 6200 otáčky/min
Maximální rychlost 187 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 11.7 s
Posilovač řízení -
Pohonné hmoty Hyundai i30 1.4 CVVT
Druh paliva Natural 95
Objem nádrže 53 litrů
Spotřeba ve městě 7.6 litrů na 100 km
Spotřeba mimo město 5.2 litrů na 100 km
Spotřeba - kombinovaně 6.1 litrů na 100 km
Sériový rozměr pneu Hyundai i30 1.4 CVVT
Sériový rozměr pneu 185/65 R15
Brzdy Hyundai i30 1.4 CVVT
Přední brzdy kotoučové s vnitřním chlazením
Zadní brzdy kotoučové
Standardní výbava Hyundai i30 1.4 CVVT
Interiér Autorádio, Autorádio s CD, Posilovač řízení, Nastavitelný volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Auto alarm, Imobilizér, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Elektrické ovládání oken vpředu, Isofix (příprava na dětskou sedačku), Výškově nastavitelná přední sedadla
Exteriér Vyhřívaná zrcátka, Elektrická zrcátka, Zadní mlhovky, Tónová skla, Hliníková kola (Alu kola), Zadní stěrač, Indikátor parkování
Asistenti ABS, EBD, EBV
Klimatizace -
Počet airbagů 6

Našli jste špatné nebo chybějící údaje? Napište nám!

Sháníte tento nebo podobný model? DOPORUČUJEME:

 

Hodnocení Hyundai i30 1.4 CVVT

Hodnocení vozu Hyundai i30 1.4 CVVT

Celkem

hlasů: 49

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Nahlašte chybějící vlastnost

Chybí Vám u tohoto modelu vlastnost, kterou disponuje? Napište nám o ní. Děkujeme.

 

Diskuze Hyundai i30 1.4 CVVT

Diskuse ke i30 1.4 CVVT


počet příspěvků: 5

Jarda Loun

07.08.2010 v 18:06

Tak já to tedy zahájím,ačkoli ještě nejsem majitel-nýbrž čekatel a když to půjde podle plánu,tak v září budeme mít doma 30tku.Vybrali jsme ji hlavně proto,že jsme měli jako předminulé auto hyu.lantra a byli jsme s ním moc spokojeni-což se nedá říct o tom posledním fabia kombi.Jezdím skoro 40let a měli jsme 8 aut,no akdyž se objevila 30tka,věděl jsem,že to bude ONA.Půl roku jsme chodily po autopalácích,sledovali internet-i ojeté,no a ve finále(megan,m.colt,ceed a i30)to vyhrál hyundai a když jsem do něj sedl,tak po pár metrech nebylo co řešit-přesné řízení i řazení,výborný posed,příjemný interiér i exteriér a to vše za moc dobrou cenu.Doufám,že se nezklamu.

Odpovědět

tom

16.08.2010 v 14:05

Vřele doporučuji,my máme i30 měsíc a je s ostatními podobnými auty ve všem na čele :-)))

Odpovědět

Petra

17.08.2010 v 15:19

Ta spotřeba vypadá hodně dobře. Je to tak i ve skutečnosti?

Odpovědět

jonač

12.06.2011 v 11:33

Znám nízkoobsahová auta a jeste k tomu benzíny krouťák je na nic musí se ohromně vytáčet aby to jelo a když se to točí kolem 4500 až 5500 tisíce otáček a třeba i více prostě to žere kolem 8 litrů když se zapne kimka trochu se jede spotřeba vyleze i na 9 litrů hrůza tyhle maloobsahový benzíny jezdil sem kia rio i ford fjuzn hrozný auta fakt ještě že to byli služební auta v životě bych si auta tohoto typu nekoupil, nejede to žere to hrozně hlučný a jdena perlička na konec když chcete předjiždět třeba tiráka a máte zaplou klimku noo je lepší ji vypnout abyste vůbec předjeli, jako rodinná auta tohoto typu nikdy. Možná tak do města na nákupy dobrý ale jezdit s tím tisíce kilometrů hrůza, nebo bejt hluchej a slepej.

Odpovědět

jonač

12.06.2011 v 12:20

Jo jen dovětek k tomu hyundai i30 a ostatním podobným autům, já osobně vlstním PEUGEOT 307 1.6 HDi 80 kW krouťák ma myslím 240 Nm říkám tomu malé letadlo jak výkonem tak jasně i pohodlím, ještě k tomu do něj kupuji naftu u SHELLKY a ani nemusíte motor čipovat, jen tou naftou se motor nádherně zklidní jde jak švýcarské hodinky a vykon soupne odhaduji tak o 15% a i s klimatizací jezdím tak za v průměru 5,2 na 100 km ato nejezdím jak důchodce :-) ...prostě pohodička, tichoučko pohodlí......

Odpovědět

 

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.